Google+ Followers

Friday, August 21, 2009

Sy dpt bende cantik :)

Bersempenekan Ramadhan yang bakal menjelme lagi berape jam saje lagi, sy telah diberikan sesuatu oleh kak Maria. Ape ye?

Wahhh.. cantik kan! Sepatutnye ianye menjadi tasbih tp sy bermasalah dlm hal ini sbb

1. Sy dari kecik lagi dah biase bertasbih menggunakan jari, mmg tak pandai gune tasbih
2. Mase di Almashoor, kami diajar berzikir selepas solat dgn satu 'irama' ini yg menjadikan kami tak perlu 'mengire' tasbih, tahmid dan takbir kerana 'irama' itu elok² je seswai..
3. Tasbih ni cantik.. klau sy riak, how?

But thanx to kak Maria. InsyaAllah sy akan belajar menggunekan tasbih ini demi kak Maria yg nak hadiahkan bende cantik yg bergune. Takkan sy jadikan ia gajah putih sahaje.. tp seyes! Sgt cantikkkkkkkkkkkkk..

..and jugak untuk saudara² Muslimin dan Muslimat sy: Ampun dan maaf dipinta di ambang Ramadhan AlMubarak ini. Moga kite semua diberi taufik dan hidayah untuk menjadi hamba yang lebih diredhai, anak² yang lebih soleh dan solehah dan insan yang lebih baik!

Selamat berpuasa and jgn lupe rebut peluang sebulan ini! ☺

No comments: