Friday, August 01, 2008

Yes! I'm serious!!


Dengan ini, saya, Nurikhwani Idayu mengisytiharkan saya sudah selamat mendaftar sebagai pelajar penuh masa di Pusat Pengajian Kejuruteraan Awam dan bakal meneruskan pengajian saya walaupun dirasakan otak saya sudah teroksida dengan teruknya akibat sudah lama tidak serius dalam pembelajaran. Doakan lah saya semoga berjaya menghabiskan sisa² masa belajar ini dengan cara yang berfaedah dan keputusan yang memuaskan..

*Uhhhhh, takuuuuut!! Ketor tangan membayo yuran nye tadi. Terase sungguh berat melepaskan duit yang di tangan sejak malam semalam dan terbayangkan washing machine front loader brand new serta oven untuk membuat kuih raya beserta microwave untuk memanaskan makanan kesukaan saya berterbangan di dalam kepale*
P/S Gambo courtesy of Ana gune Facebook nye application with no doubt heheh..

No comments: