Google+ Followers

Wednesday, January 16, 2008

Dari blog Ani hahaha.. (Cisss Ani, ade ubi ade batas.. :p)

Bukak² balik blog Yahoo! and came across entry Ani ni heheh..

Ayu... ayu...

Heheh.. ayu memang tak leh nak tinggalkan trademark dia.. :P

Bukan apa ayu, setiap kali sapa saja yang tengok album gambar masa sekolah, mesti semua akan tanya nih sapa?.. heheh ayulah tu.. nape semua orang asyik tanyakan dia.. sebab dia suka jelirkan lidah masa ambil gambar.. n then ani cakaplah itu ketua kelas kitorang.. senang nak cam kan .. ani pun sampai dah lali bila orang asyik tanya sapa tu.. tak payah pergi tgk pun gambar yang mana satu.. dari jauh ani dah tahu mesti tengok gambar kelas kitalah tu.. masa ayu tengah jelir lidah kat mr. chan...

Ayu, jangan marah na ayu, nanti kena jual.. kalau lah saya boleh scan gambar tu n then letak dlm entry nih..

No comments: