Google+ Followers

Saturday, August 27, 2011

5th Challenge ~ A Song That Reminds You Of Someone

So as I'm still pening from paying all those things I have to pay and wondering where the hell did some of my money go to (Nope! Haven't even bought anything for myself yet!), I decided to look up the next song challenge ☺

Day 05 ~ A Song That Reminds You of Someone

Okay.. who does this song remind me of? Errr, well.. errr.. hmmm..

Lets put it short. This is one of the many songs IM gave me which I really liked. At that point, I hadn't heard it on the radio yet so it was kinda like a new song for me.. which I listened to over and over again. The lyrics are so meaningful ~ ♥

Ok, tamau sambung the story (hahaha..). Enjoy!



LeAnn Rimes ~ I Believe In You

You breathe and life begins
You speak and my world makes sense
That's how it is when it comes to you
Your mercy has no end
You're more than just a friend
It amazes me you feel the way you do

I believe in you and nothing less
I believe in you
Can't help myself
You're all the hope the reason that I need
I believe in you just because
I don't need no one to prove your love
From all that I have seen
It's easier for me to believe in you

You are so beautiful
You are the miracle
That drys the tears, heals the wounded heart
And it's so clear to see
Your hand in everything
You were there for me, there to see me through no

I believe in you and nothing less
I believe in you
Can't help myself
You're all the hope the reason that I need
I believe in you, yeah, just because
I don't need no one to prove your love
From all that I have seen
It's easier for me to believe in you

Through the fire and through the rain
I know your love for me would never ever change

I believe in you and nothing less
I believe in you
Can't help myself
You're all the hope the reason that I need
I believe in you just because
I don't need no one to prove your love
From all that I have seen
It's easier for me to believe in you and nothing less
I believe in you I can't help myself
You're all the hope the reason that I need no no yeah
I believe in you
Just because I don't need no one to prove your love
From all that I have seen
It's easier for me to believe in you
no no yeah to believe in you no oh yeah

No comments: