Google+ Followers

Sunday, October 09, 2011

Then..


IM: Tadi mase sy nye turn, awak tepuk tangan tak untuk sy?

SG: *laughing* Mane ade.. Kiri kanan sy org yg sy tak kenal. Segan la pulak nnt diorg heran tgk sy tetibe je tepuk tangan kan..

IM: *diam*

SG: Kenape?

IM: Hmm.. Tadi mase awak naik, sy rase sy yang tepuk paling kuat kot. Sy nmpk awak dah beratur nak naik, sy siap pakse Din tepuk untuk awak sekali..

SG: *rase bersalah tp nak kaver* Hahah.. abis la Din heran, ape ke he plak dia kene tepuk tgn kat sy..

IM: Sebab awak yg naik..

SG: *diam n sumpah diri sendiri kenape jujur sgt*

IM: *diam jugak*

SG: *semakin diam*

IM: Jadi.. awak memang tak tepuk tgn la untuk sy mase turn sy eh?

SG: Err..
.
.
.
.
.
Damn kete selebah ni.. kantoi plak dok lap mata ni tadi! Siap dibukaknye tingkap plak tu. Buat tatau je, buat tatau.. Cepat la lampu ijau ni, lame sgt plak merah arini..
.
.
.
.
.
But just for the record, I'm sure she was proud of you too.. ='(

2 comments:

Irfan Kuroneko said...

Hmmm ..

Ayu Ikhwani said...

Hahaha.. ape hmm²? =p Nothing laaahhhh heheh..