Tuesday, September 27, 2011

Welcome home, Precious! ♥

..and finally: YOU'RE HOME!! ♥

Last Friday, I called the workshop regarding my car yang dah berminggu berjauhan dari diriku yang amat memerlukan ini <--Drama? I knowwww.. =p

I had actually called on Tuesday jugak and katenye sedang dlm bilik cat.. tp takkan la berhari nak dicatnye kan, thats why I called on Friday and was told that my car was ready. They only needed to do some testing to make sure they had done a thorough job..

..maka tersengih la sy full with anticipation that I'd get my car petang tu.

Alas.. itu hanye kate² manis Anuar si supervisor workshop itu coz sampai ke petang pun dia tak call suh amik kete.. kecewenye diriku, hanya Tuhan sahaje yang tahu.

The next day we had planned to go to Tepet's kenduri then head to Perlis so I didn't wanna call the workshop.. just in case they DEMAND I go and get my car jugak.. ye la, gatal sgt nak call kaaann heheh..

Ahad tu daku keboringan dirumah.. sambil kecewe tak dpt gi open house umah Hasrul jugek.

Thats why petang tadi I made my mind, nak call jugak².. and the receptionist told me she didn't know anything and could she call me back later..

..haiyaaaa~~

But then, around 4.00pm, she called me and gave me the sweetest news I heard in a long time..

YEAYYYYY!!!

Ape lagi, terus ku call Rashid mintak dia anto kak Ayu dia ke workshop to finally get my car back.. suke tau! And tak benti senyum ☺ ☺ ☺

So.. wpun sgt lah ingin ku mengomplen bahwa kete ku sgt lah bising enginenye sekarang (Seryes bising.. rase cam satu taman leh dengar tau!), but I'm happy. PFK is back with me and I'm no longer alone ☺

Welcome home!

No comments: